Jessica Zederfeldt

En weekend i Jönköping

Hej på er! Hoppas att det är superduper bra med er idag! Med mig är det jättebra, Tack!

Jag spenderar min helg nere i otroligt vackra Jönköping med två av de allra finaste människorna jag känner! Jag är så sugen på att flytta hit nu för oj vilken fin och mysig stad! Vilken dröm att få låta sina barn växa upp i denna stad!

Vi har det så bra här nere! Promenerar runt i vackra Jönköping, äter supergod tapas, glass och myser på balkongen med rosé och vin i glasen. Så härligt!

Ser ni vad fantastiskt det ser ut! En brygga vid vattnet med musik i bakgrunden från restaurangerna. Sol dessa två fina människor och varsin mjukglass. Kan livet bli mer vackert?! ❤

Om en liten stund ska vi bättra på sminket och ta en promenad ner till stans bästa hamburgerestaurang med sötpotatispomfrittes! Gissa om jag längtar!

Tack snälla ni för att ni läste detta inlägget! ❤