Jessica Zederfeldt

Kreativa dagar är bäst
Hej på er! Hoppas att ni mår superbra.
 
Jag sov så dåligt igår och hade en riktig skit-dag helt ärligt. Men det var bara att acceptera och äta lite choklad, somna tidigt och hoppas på att idag skulle bli en mycket bättre dag. Vilket den blev! Jag fick sova ordentligt, riktigt skönt. Åt en riktigt god frukost. Vi har haft bild hela dagen med fågeltema med olika tekninker. Och gått på museeum och lärt oss om en del av forntida Sundsvall och dess historia. Så otroligt intressant! Ja så detta har verkligen varit en toppen dag! Sista dagen också, imorgon har vi lite mer sakpande och en föreläsning innan jag får flyga hem till min älskade Tobias där hemma! 
 
Får jag säga det själv så är jag väldigt kreativ! Och det är dessa dagar som är bäst. När man får skapa både fritt och enligt instruktion. Helt fantastiskt! Tänk att detta är en del av min utbildning. 
 
Nu ska jag sätta mig och pilla lite med min portfolio innan vi går och köper middag. Jag ska gå ner på gatan här på stan i Sundsvall, precis utanför vårt hotell och köpa en svingod sushi för andra gången denna veckan! Det är nog den godaste jag ätit, eller åt minstånde lika god som den jag åt på när jag reste i USA med min fina morbror och mina två älskade kusiner! Som sagt, idag har det varit min dag. Jag hoppas på en lika bra dag imorgon!
 
Tack för att ni läste detta inlägg! ♥
#1 - Leia

Så himla fina!Du kommer å bli en sån himla bra pedagog! 💝📑📕✂

Svar: aww tack snälla!! Jag hoppas att dom framtida barnen kommer trivas i mitt sällskap :) <3
Jessica Zederfeldt

#2 - Matilda Berlin

Men guu vilken söt figur uppe till vänster! Det var typ det bästa jag visste att göra nät jag var mindre (och är fortfarande ;) ) Kram fina du!