Jessica Zederfeldt

50 års fest
Heeej på er! Ledsen att det var knäpptyst här inne igår. Hoppas ni mår toppen, det gör jag idag!
 
Vet ni, igår kände jag bara för att ta det riktigt lugnt. Vi cyklade upp till centrumet här i närheten och gick runt och kikade lite i affärer en stund innan vi åkte hem och sov middag framför en film. En riktig slappdag med massor av vila helt enkelt. Sen på kvällen fixade vi oss i ordning och åkte iväg på 50års fest för min fantastiska moster. Vi åkte in till stan till Klubb Blå som dom hade hyrt och var där 10 min innan dom öppnade till 10 min efter att dom stängt stället vid 03. Vi hade så himla roligt och trevligt! Allt var perfekt och vi dansade till massor av blandade 80,90 och 2000-tals låtar. Vid 1 kände jag att en liten dipp började komma och jag kände mig nöjd och ville åka hem, Tobias var dock sugen på att vara kvar och dansa. Och det ville Anna (min moster♥) också att vi skulle så då blev det helt självklart att jag orkade kriga vidare ett par timmar till. Vi kom först och gick sist så ni kan ju själva gissa hur roligt vi hade! Vi fick massor av snittar med ostar och chark, bubbel och drinkbiljetter. Chips, snack och Live band. Lite senare öppnade dom upp dansgolvet på nedre plan med ytterliggare en bar. En riktigt lyckade kväll, plus att jag fick träffa en väldigt fin person som jag inte träffat sen jag var 6 år gamal. En släkting till Anna som bor i Småland tror jag, så kul att få ses igen efter nästan 20 år!
 
Något som jag är så tacksam för att Tobias och jag har dansen som en av våra och många gemensamma intressen. Jag älskar att dansa men ibland undrar jag inte om Tobias är ett snäpp värre en mig. Han blev både kallade Danskungen och förfrågade om han var proffesionell danslärare igår så ni kan ju tänka er hur det brukar se ut efter ett par drinkar för honom när musiken drar igång!!
Hur som helst, detta var vad jag valde att ha på mig igår. En skinnkjol (fejk skinn) från Cubus 249 kr, ett riktigt kap tycker jag! En vit ledig t-shirt till som jag hade hemma sedan tidigare med ett chockerhalsband i form av ett enkelt mockasnöre, från Ur och penn och jackan är från Bik Bok, 499kr. Väskan är från Michael kors
 
Jag vaknade vi halv 2 imorse! NÄR GJORDE JAG DET SENAST?! Så jag väckte Tobias ganska snabbt, vi fixade frukost och nu har jag försökt vakna till någon timme. Jag har precis tagit en dusch och ska städa undan lite här hemma för att snart kommer båda mina fina föräldrar på en kaffe! Så mysigt. Men åh. jag måste få TACKA ER också för dom fina kommentarerna ni skriver och som ni skrev igår även fast jag inte var inne och kikade på bloggen något! ♥ Jag blev så glad och varm i kroppen när jag loggade in imorse och läste vad ni skrivit. Tack, ni är bäst!♥
 
Tack för att ni läste detta inlägget! 
#1 - Agnes

Kul att ni hade roligt:)
Och du är såå fin!!!

Svar: Åååh men tack snälla! Vad glad jag blir av din fina kommentar!<3 Tack!
Jessica Zederfeldt