Jessica Zederfeldt

En underbar Fredag!
WOW vilken fantastisk Fredag jag har haft, och detta tillsammans med min syster! Kommer ni ihåg att jag pratade om att hon gav mig ett visst antal kort med olika saker vi skulle göra tillsammans 1 gång i månaden fram till jul? Min 25-års present?! Så magiskt! 
 
Detta var vad det andra kortet innehöll. Efter träningen i morse cyklade jag ju hem, åt frukost och duschade. Gjorde mig redo för en solig och lite höstig dag. Och så tog jag cykeln igen och cyklade upp till ett spa som ligger här i närheten. Där fick jag en ansiktsbehandling på 90 minuter, med massor av olika krämer, återfuktning, serum, skrupp, portömmnin, ansiktsmask och lite brynplockning. Gissa om jag mådde bra i ansiktet och själen när jag kom ut där ifrån. Nu ser det dock ut som att jag har världens problem hy eftersom att alla pormaskar som tömt är lite svullan och röda. Men det lägger sig som tur är. Jag har aldrig haft någon problemhy vilket jag också fick bekräftat för enligt terapeuten så behöve jag göra denna behandling ca 1 gång om året bara. Så det är väl ett bra betyg tycker jag! 
Så efter att jag fått mått som en prinsessa där inne i 90 hela minuter åkte vi iväg till Häringe Slott som ligger ca en 20 min bort med bil, för att få mysa ett par timmar med massor av prat och afternoon tea med henne. Så otroligt välbehövligt, och vi båda som Älskar te! Allt kändes så lyxigt och jag lovar att jag åt allt som fanns, jag lämnade bara en liten liten kaka kvar som faktiskt inte ens gick ner. Men vi fick olika scones, en med chokladsmak (vilken dröm för mig!) med olika marmelader, hur mycket te vi ville, snittar med olika fyllning och efterrätter. Det bästa var också att de hade många fina glutenfria alternativ för syrran så hon kunde gå loss lika mycket som jag! Jag tror vi satt kvar nästa längst av allihop och bara satt och pratade. Mitt te hann kallna i koppen, men det gjorde inget, för en mer underbar eftermiddag får man leta efter!♥
Tänk att i allt detta som känns jobbigt, med min och Tobias boendesituation, så är det sånna här saker som gör att man faktiskt orkar kriga på bort mot ljuset i tunneln. Så mycket energi och lycka som jag får av det här, det är svårtslaget! Tack tack tack, detta betyder allt! Kvalitetstid med någon man verkligen tycker om, och i mitt fall min syster är verkligen guld värt och något som jag värderar högt!♥
 
Nu har jag kommit hem, och Tobias från jobbet också. Så nu ska jag bara ta tag i lite av hemmets måsten innan jag sjunker ner i soffan resten av kvällen med lite mer te, pop corn och Idol!
 
Tack för att ni läste inlägget och ha en riktigt skön Fredagskväll alla fina ni! 
#1 - Leia

Vilken fantastisk fredag du haft! Vilken present....vad blir det nästa månad? Jätte spännande 🎁

Svar: Ja den var helt otrolig!! <3 Nästa månad blir det Stand up med middag :D
Jessica Zederfeldt

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter verkligen magiskt! Jag har aldrig varit på en ansiktsbehandling, det skulle jag vilja testa! Men har inte haft problemhy någonsin, så det har jag aldrig investerat i. Men snart ska jag göra det tror jag bestämt. Eller massage hos professionell massör, det skulle jag också vilja testa! Och afternoon tea låter sagolikt, bilderna gör mig såååå sugen.

Jag hade en bra fredag, men inget jämfört med din! Så fantastiskt!!

Svar: Då tycker jag verkligen att du ska unna dig någon form av spabehandling! Det gör så mycket för välbefinnandet :D Man får inte glömma bort sig själv <3 Vad glad jag blir av att höra att du med hade en bra Fredag (även om du inte tycker den var liiika bra som min) Men jag hoppas att du känner att du får en sådan dag snaaart i så fall :) kram
Jessica Zederfeldt

#3 - NICOLE

Men åå, låter så mysigt! =)

Svar: Ja det var det verkligen! Kombinationen av dom båda var super! :D
Jessica Zederfeldt

#4 - Matilda Berlin

Men guu så underbart det låter! För att inte tala om hur gott allt på sista bilden såg ut! Man blir ju riktigt avis ;)

Svar: Haha ja det var verkligen en galet härlig dag! Rekommenderar det varmt och tycker du borde unna dig något härligt som kämpar på med allt så bra! :) <3
Jessica Zederfeldt

#5 - Agnes

Åh, vilken fantastisk fredag har du haft!
Häringe Slott ligger bara ett stenkast från mig så nästa gång kom till Nynäshamn och hälsa på mig haha :D

Svar: Är det så nära! Vad kul! Haha då kanske vi möts där någon gång xD ja va kul! Nynäshamn är sååå fint! Hade verkligen kunna tänka mig en lägenhet där!
Jessica Zederfeldt