Jessica Zederfeldt

♡ F R E D A G ♡

God morgon! Hoppas ni mår bra idag, jag mår bättre tack!
 
Det känns som om jag börjar komma tillbaka lite på banan igen. Jag var dock supertrött i morse så ville egentligen ställa in träningspasset men Veronica puschade iväg mig och det är jag riktigt glad och tacksam över för nu känner jag mig lite piggare och har mer energi igen! Det är dessa stunder man ska komma ihåg sen dom gångerna man har noll motivation att ta sig iväg för att träna. Det känns så galet mycket bättre efteråt!! Det blev mycket fokus på axlar och rygg idag, men vi fick in lite annat också som ni ser. Mina armar skakar nu bara jag ska försöka ställa in en kopp te i mickron så ni kan ju tänka er att jag känner mig nöj med insatsen idag. 
 
Men som sagt, hoppas ni mår bra idag och att ni känner av att en skön Fredag och helg väntar! Och till er som jobbar obekväma tider och ska jobba helg, så kör på! Det visar sig på lönen sen ♥ Själv har jag en dag med massor av studier som ska göras klart vilket känns skönt. Och i morse var det en såndär solig fin morgon igen, rätt kyligt och löven hade börjat trilla av och bli gula. Lite försmak på hösten lixom. Så jag ska definitivt se till att gå en skön promenad sen också. Kanske ner till affären för att handla pop corn inför kvällens Idol men i alla fall!
 
 
Tack för att ni läste inlägget!