Jessica Zederfeldt

Presenter till mig själv!
Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag brukar ge mig själv en liten present varjen gång jag klarat en kurs i min utbildning? Om inte så är det för att jag ska motiveras lite extra för att kämpa vidare och dels för att det är bra att få skämma bort sig själv ibland. Och den här gången tänker jag, kanske om jag lyckas få högst betyg i kursen, att jag ska slå till ordentligt. Vet ni, varje gång jag har en såndär dag där jag inte känner att jag orkar klä upp mig, jag vill inte ha något som sitter särskilt tajt, utan något lite mysigt med ändå välklätt. Då tänker jag ALLTID på dom här kabelstickade tröjorna från Gant. Materialet är ju bara så underbart. Men jag har ingen sån tröja i garderoben och nu när hösten kommer så kommer jag ju definitivt kolla in i garderoben 100-tals gånger och känna den här känslan. Så om jag nu klarar kursen med högsta betyg så ska jag nog köpa mig en sån här mysig och fin tröja. Vissa materiella saker BEHÖVER man faktiskt!! Så vi får hålla tummarna att allt går bra, än så länge ser det ljust ut. Bara en uppgift kvar med poängbedömning och det är den som jag behöver få hösta poöng i, sen är jag värd den tröjan. Har ni något knep för att motivera er lite extra mycket?? Dela med er, jag vill veta! ♥
 
Tack för att ni läste inlägget! ♥