Jessica Zederfeldt

Smoothiebloggen?!
 Haha, det känns lite som om jag har startat en smoothieblogg nu! Ledsen om det blir en aning tjatigt, men jag har verkligen fått cravings på smoothies nu och mixern går varm hemma! Det är verkligen ett perfekt sätt att få i sig mycket frukt och grönt, och BARA det inget tillsatt, om man är expert på att strunta i frukt och grönt under dagen! En dunder påfyllning helt enkelt.
 
Hur som helst, jag är tillbaka från träningen nu och det kändes så bra! Vi körde ben till 100% och jag fick hjälp att lägga upp ett eget litet pass jag kan köra dom dagar jag nu ska försöka våga mig dit alldeles själv. Och dom dagar som jag och syrran inte får ihop schemat att träna tillsammans. Superbra ju!
 
Som sagt, hemma igen och jag har fixat ordning frukost med min smoothie och två smörgåsar med kokosolja, istället för smör, (Inbillar mig att det är lite bättre), bananskivor och kokosflingor på. Väldigt gott! Och alldeles strax ska jag ta en dusch och fixa mig fin inför min ansiktsbehandling kl 12.00. Så skön Fredag! Hoppas att ni har lika skön Fredag som jag fast på erat sätt! ♡
 
Tack för att ni läste inlägget