Jessica Zederfeldt

Välkommen nya vecka
God morgon! Hoppas ni mår bra, det gör jag tack!
 
Är ni laddade inför en till vecka?! Jag tänker att jag gör ett litet försök till Måndgs pepp med några härliga ord. Hoppas att de fungerar! Min Måndag består av jobb mellan 9 och 18, och sen är det direkt hem för middag och studier. Inte så värst spännande men sådanna dagar finns ju också i vardagen så det är lika bra att försöka göra dom så bra som det bara går! Vet ni föresten, jag börjar fundera på ett extra jobb till, fast att jag jobbar kvällar och kanska nätter. Jag vet att jag pratade om att jag ska vara försiktigt med den energin som jag börjar få tillbaka och att jag inte ska köra på förhårt igen. Och jag ska fortfarande ta hänsyn till det och ha det med mig i tanken hela tiden så att jag inte glömmer bort mig själv! Men det är precis lika jobbigt i magen att gå runt varje månad och känna att inga pengar trillar ner i sparande kolumnen... just nu går allt extra åt att resa och boende när vi har inneveckorna på skolan. (Det är mycket dyrare att studera på distans, så att ni vet. Ni som tänker att ni kanske ska söka det. Om ni har inneveckor ibland alltså i en annan stad än den ni bor i.)
 
Hur som helt, jag ska se om jag kan få en extra anställning på ett jobb väldigt nära mig, det vore väldigt perfekt i så fall. Men mer om det om det blir aktuellt! Nu ska jag köra på och börja dagen på förskolan. Hoppas att ni gör eran Måndag grym! Nu kör vi! ♥
 
Tack för att ni läste inlägget! ♥
#1 - Matilda Berlin

Hoppas du hade en grym måndag finaste!

Svar: Vad glad jag blir av att läsa din kommentar :)<3 tack! Och så kul att läsa din blogg!
Jessica Zederfeldt