Jessica Zederfeldt

BRUNCH


Lite uppladdning in för helgen. Jag och Lisa åkta in till Greasy spoon på söder imorse för lite brunch. Så gott, de har glutenfritt också, visste ni det? Jag älskar dessa små engelsk-inspirerade ställena med brunch. Precis som att komma till London. Vi tog en promenad genom de gamla husen sen och upp på en utkiksplats över djurgården. Så satt vi där en stund i solen på en bänk och diskuterade livet. Underbart! Resten av dagen har jag mått lite små illa, så hela gänget här hemma totaldäcka 1,5 timme i soffan... men det var jätteskönt. Ska sätta mig med studierna nu en stund och börjar förbereda alla detaljer inför min systers baby shower nästa helg. Så exhalterad att få göra det här för henne!

Tack för att du läste! 
#1 - Gabriella

Åh såååå himla gott 😍😍 hoppas att du mår bättre nu!!

Svar: Verkligen!! Tack! <3 ja nu mår jag bättre :) hoppas det är bra med dig också!
Jessica Zederfeldt

#2 - Theresia Sandahl

Men så gott!!!!

Svar: Ja helt magiskt gott! Rekommenderar det starkt! :)
Jessica Zederfeldt

#3 - Caroline

Åh så gott!!

Svar: Ja det var det verkligen! Det brunchstället rekommenderar jag! :)
Jessica Zederfeldt

#4 - Angelica

Åh, vad gott det ser ut!

Svar: Det var precis lika gott som det ser ut! :D
Jessica Zederfeldt

#5 - Matilda Berlin

Guu vilka fantastiska bilder! För att inte tala om hur otroligt gott det ser ut!! MUMS <3

Svar: Eller hur! :D Tack snälla!b ibland får man till det ;) <3
Jessica Zederfeldt

#6 - Sanna

Åh så gott!
Måste också ta en brunch där någon gång..

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska! Supermysigt och JÄTTEGOTT! :D
Jessica Zederfeldt

#7 - Miss Baby Peaches

Det där ser supergott ut!

#8 - Flisan

Men mums så gott :D

Svar: Ja super super gott :D
Jessica Zederfeldt

#9 - Theresia Sandahl

Åhh så gott!!!

Svar: Ja helt underbart gott! Det stället rekommenderas starkt av mig ^^ kram
Jessica Zederfeldt

#10 - Natalia

Åh så gott :D

Svar: Verkligen! Så himla gott och trevligt :D
Jessica Zederfeldt