Jessica Zederfeldt

MUSSLOR OCH VITT VIN

Heeej på er! Äntligen lite långledigt, eller hur?! Jag har tagit en ordentlig sovmorgon fram till nu, kände att jag behövde det från en rätt intensiv vecka. Den avslutades på topp igår med kollegor på Hotel Winn med musslor i vitt vin och grädde, charkbricka och efterrätt, ett ny renonerat hotell i närheten av där jag bor. Det var helt otroligt vad fint det blivit där efter renoveringen och det är verkligen ett perfekt ställe för en kväll med trevligt sällskap och något gott att dricka! Har ni ätit musslor någon gång? Jag vet att jag åt det en gång när jag var 6 år, men inte sen dess... det var lika gott som jag minns det!

Som sagt, sovmorgon var det ja. Om en liten stund fixar jag mig iordning för en fika hos min mormor och morfar med min mamma och sen sätter jag mig med studierna igen i eftermiddag. En riktigt skön Fredag, skulle vilja skriva Lördag för det är precis vad det känns som. Men lyckligtvis är det ju röd dag idag med, välbehövligt!

 
Tack för att du läste! ♥