Jessica Zederfeldt

SÖNDAGSFIKA

Hej!
Helgen går så fort, redan Söndag efter middag och jag och Tobias är inne på näst sista momentet för helgen. Det är snart dags middag och sedan går vi på bio ikväll med våra finisar, Lisa och Kasper. Vi ska äntligen se Skönheten och Odjuret. Perfekt avslut på helgen. Under dagen har vi haft min Mormor och Morfar här på söndagsfika också, det var så länge sen vi sågs nu alla fyra och vi ville så gärna visa våran lägenhet också. Så vi bjöd helt enkelt in dom på söndagsfika och då passade jag på att baka lite till kaffet. 

Jag trixade ihop en sockerkaka med vaniljstång och äppelbitar i, och ett kokos-täcke gjort på sirap, smör och grädde. Sen kokade vi en stor kanna med kaffe och te och satt och njöt ett riktigt bra tag. Supermysig söndag plus att vi fick inflyttningsblomma och ett presentkort på MIO. Gissa om jag blev lyckligt överaskad! 

Hur som, dags för moment två som precis blev ändrade planer. Vi åker in tidigare och äter tillsammans istället, så dags för sminket och vårkappan på så är vi redo! 


 
Hoppas att ni haft en riktigt bra helg! 
Tack för att ni läste ♥
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Gud så underbart du trixat, det ser fantastiskt ut!

Svar: Taack! Ja det vart riktigt gott! Superenkelt också 😊
Jessica Zederfeldt

#2 - Leia

Mumsigt värre! 😜 Ha en trevlig kväll!😊

Svar: Det vart riktigt gott! 😊 Inte för sött och alldeles lagom till kaffet 😄
Jessica Zederfeldt