Jessica Zederfeldt

VAD ÄR DET SOM HÄNDER?!!

Jag blir helt stum! Vad är det egentligen som händer?! Jag blev taggad idag i ett inlägg på Instagram. Och inte vilket inlägg som helst! Hur tacklar man en sån här sak? Jag är alldeles överväldigad av hur mycket uppskattning och kärlek jag och Tobias har fått för vårat initiativ vi tog i Fredags. Jag förstår det inte riktigt! Jag känner mig RIKTIGT hedrad! ♥


Dom sista orden får mig att känna mig precis så som jag alltid känner när jag lyckas eller har ett mål i sikte som jag vill uppnå, nämligen power och med ena armen och knytnäven rakt fram mot himlen, precis som superwoman! Fram i full fart utan hinder. Den bilden har jag alltid av mig själv när jag vill klara av något som kan verka aningen omöjligt eller komlicerat. Men det funkar varje gång!! 

Har ni några speciella knep för att lyckas med saker ni vill uppnå? 
Tack för att du läste! 
#1 - Leia

Wow!!!! 💝💝

#2 - Tuva Björnwall

Så himla fint <3

Svar: Ja det tyckte jag också! Blev jätteglad :)<3
Jessica Zederfeldt

#3 - Katta

Åh så fint!

Svar: Verkligen, jag blev så glad och överraskad när jag såg det!! :)
Jessica Zederfeldt