Jessica Zederfeldt

16 FRÅGOR OM MIG

1. Vad heter du? 
Jessica Karin Zederfeldt, mitt mellan namn kommer från min mamma och ett par generationer bakåt

2. Hur gammal är du?
25 

3. Var bor du? 
Söder om Stockholm, ca 30 min från kusten och 30 min från Stockholm City

4. Singel eller upptagen?
Sambo med min fina Tobias sedan lite mer än ett år tillbaka. Precis fått vår egna gemensamma lägenhet med förstahandskontrakt i nybyggnads område. 

5. Vad har du för mobil? 
En Samsung Galaxy med trasig kamera och trasigt batteri... så måste fixa det och byta!

6. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?
För ett år sedan hade jag definitivt köpt mig en bostad tillsammans med min Sambo eftersom vi inte hade någon egen stans att bo med förstahandskontrakt då. Idag har vi allt vi önskar oss just nu, så jag hade placerat dem i aktier eller fonder och självklart gjort en resa till Sydamerika i minst 4 veckor. 
Vad hade ni gjort?

 Blandade bilder från min kamerarulle och min pinterest anslagstavla

7. Vad är det värsta du vet? 
När jag ser personer jag bryr mig om mår dåligt!

8. Drömmar i livet?
Att skapa en stor familj, inte behöva oroa sig för ekonomi, leva ett friskt liv och få resa runt ännu mer i världen.

9. Nämn tre favoriter i garderoben
Mina lårhöga stövlar utanklack och i mocka, min pälsväst, min beiga MK väska

10. Beroende av något?
Ja, kramar och sömn!

11. Piercingar/tatueringar? 
Inga tatueringar, men en navelpiercing, och 6 hål i öronen totalt. 

12. Vad vill du ha just nu?
Massor av god mat och min sambo bredvid mig framör en bra film. Lite sol och värme också tack!

 Blandade bilder från min kamerarulle och min pinterest anslagstavla

13. Tränar du? 
Nej men behöver verkligen komma igång med det nu. Motivationen finns, men jag har prioriterat annat.

14. När går du och lägger dig? 
Mitt mål är att sova 22.00 varje kväll, men det har blivit mycket slarv med det på senaste tiden... rutiner tack.

15. Vad är du rädd för? 
Att någon i min familj eller vänner eller jag själv ska bli allvarligt sjuk. Att sätta mig i min bil själv sent på kvällen när det är mörkt och titta in i backspegeln. Att någon ska skälla på mig konstigt nog... eller att svara i telefon när det är Hemligt nummer som ringer.

16. Vad ser du fram mest emot just nu?
Semester, sol, löning och att få klart all inredning här hemma.

Tack för att ni läste inlägget, hoppas ni får en superbra start på eran Lördag imorgon! ♥
Glöm inte att gilla och kommentera om ni tyckte om inlägget ♥

#1 - Gabriella

Roligt med frågor och svar!!

Svar: Tycker det är roligt att läsa andras också så håller helt med :D
Jessica Zederfeldt

#2 - Julia Persson

Så roligt att läsa ;)

Svar: Vad roligt att du tyckte om att läsa den :)
Jessica Zederfeldt

#3 - Ida

Kul lista :)

Svar: Tack :) Roligt att du tyckte om den!
Jessica Zederfeldt

#4 - Gabriella

Roligt inlägg!!

Svar: Roligt att du tyckte det :) Tycker själv att det är så roligt att läsa andras blogglistor :D
Jessica Zederfeldt