Jessica Zederfeldt

2 INREDNINGSFAVORITER HEMMA HOS MIG
God morgon! Hoppas ni mår superbra, här hemma hos oss är det sjukstuga...
För min del har det värsta släppt, jag känner mig mest trött i hela kroppen så jag ska se till att vila mycket idag med. Kanske småpula lite hemma bara och kolla igenom skoluppgifterna. Men annars får vi ställa in hela Lördagens planer och planera om. Vi skulle egentligen fira 2 av 4 personer som ska firas den här helgen, men Tobias har fått så otroligt ont i halsen och har feber så jag ringde och bokade tid till honom på vårdcentralen kl 15.30. Så det blir inget annat än att vila hemma idag. Stackarn. 
 Jag tycker fortfarande att det är så knepigt att få till rätt balans i bilderna med ljus, kontrast osv, så ni får ha överseende med det, har ni några tips? 
 
Hur går det med inrendingsprojektet här hemma då? Jo det går sakta men säkert framåt och jag vet att en del av er är väldigt nyfikna på att få se hur det ser ut! Men jag vill verkligen komma i ordning med allt i ett rum först innan jag visar. Just nu är allt lite halvklart över allt, vi har väl kommit längst med vardagsrummet och klädkammaren men än så är det inte så pass klart att jag vill visa än tyvärr. Men jag vill visa två favoriter i vardagsrummet i alla fall. Två mycket personliga kuddar, jag älskar dom! Vad tycker ni?
 
Tack för att ni läste inlägget och glöm inte att
Gilla och kommentara inlägget om ni vill ha fler inredningsinlägg
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

fortsätt krya på er ordentligt!! Och åh så härligt med inredning och detaljer som känns personliga och alldeles rätt :)

Svar: Tack snälla du!! :)<3 ja verkligen :D har du någon inredningsdetalj hemma som du tycker extra mycket om?! :D
Jessica Zederfeldt

#2 - Johanna

Vilka snygga kuddar!! 🌸

Svar: Tack :D Ja jag tycker också det faktiskt, ger en lagom personlig liten touch :)
Jessica Zederfeldt

#3 - Matilda Berlin

Guu vilka fina kuddar! Förstår att du älskar dom =) Kram <3

Svar: Visst är dom :D och lite personligt samtidigt lixom :D kram på dig <3
Jessica Zederfeldt

#4 - JoJo

jättefina kuddar! :D

Svar: Taack :D ja dom är en stor favorit hos mig :D kram
Jessica Zederfeldt