Jessica Zederfeldt

ÄNTLIGEN
Hej på er! Hoppas att allt är fint med er! 
En lugn stund, det vet jag inte när jag hade sist, okej förutom att vi åkte och övernattade på hotell förra veckan. Men jag kan inte minnas när jag senast låg hemma i soffan framför Tv:n och bara tog det lugnt, en hel dag?! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag behöver mina rutiner nu. Sista kvällen nu med att få ordning på studierna sen tänker jag cehcka ut med det ett par dagar och bara ta en sak i taget.
 
 
Ser ni att det har hänt lite på bloggen också? Äntligen har jag en design som jag trivs superbra med. Kanske ser ut som att jag bytt blogg portal till Nouw, men det har jag inte. Jag är fortfarande kvar på blogg,se med med ny design. Va tycker ni? Feedback är det bästa! Nu ska jag bita ihop och köra det sista racet. Jasg behöver sova, i minst 100 år, Kan man byta namn till Törnrosa?
 
Tack för att ni läste ♥
Gilla och kommentera gärna om ni tyckte om inlägget ♥
#1 - Sandra

Wow, sjukt snyggt ju! kul med nytt!