Jessica Zederfeldt

BEST NIGHT
Ett riktigt sent Hej från mig!
Men vilken dag och kväll vi har haft! Vi bor ju på hotell i natt och nu ligger vi nerväddade i dubbelsängen. Allt har gått så bra idag, vi bokade inte bord på någon restaurang utan bestämde oss istället när vi kom in till stan. Och vi båda är rätt nöjda med Fridays vid kungsträdgården så vi tog en spontanare dit. Gick en promenad genom vinterbelysningen i trädgården och sen satte vi oss och beställde drinkar och åt. Det finns så många goda drinkar där så jag drack så fort jag kunde för att hinna med så många som möjligt. Jag hann med två!... 
 
 
Drinkarna jag lyckades hälla i mig vart rätt lagom för mig ändå som inte dricker alkohol särskilt ofta, så fler hade nog inte vart så bra om ni förstår hur jag menar haha! Hur som helst, Stand up:en med Johan Glans var oslagbar!! Både jag och Tobias skrattade så vi grät i 1,5 timme. Helt underbart! Och vet ni, en av de bästa sakerna är fortfarande kvar, hotellfrukosten! Som jag längtar!
 
Tack för att ni läste! Jag hoppas att ni också fått en riktigt bra dag
 
Glöm inte att gilla och kommentera om ni tyckte om inlägget ♡