Jessica Zederfeldt

INREDNING I BADRUMMET
 
Hej på er! 
Det har vart riktigt intensivt de senaste dagarna. Men nu har jag äntligen fått lite tid över att fixa i ordning i lägenheten och jag måste få visa er en av mina inredningsdetaljer i badrummet.
 
Jag tycker det är så fint att ordna en lite grupp av inredningsdetaljer som står tillsammans. På så sätt få man in fina saker i badrummet också utan att det blir plottrigt eller står ivägen för att duscha, fixa sig i ordning eller tvätta kläder. Jag använde mig av en fyrkantig bricka i plåt och glas /HÄR/ som grund och två vanilj ljus /HÄR/ och /HÄR/, jag älskar ljus och milda ljusdofter så det var ett måste. Sen ville jag få in lite växter i badrummet och använde mig av en tygblomma faktiskt. Superbra, om man är dålig på att glömma bort att vattna. Plus att den håller sig fin hela tiden. Den lilla vasen /HÄR/ som jag satt blomman i ville jag skulle se exklusiv ut så jag använde mig av en etiktett med ett utav mina favoritmärken. Visst ser det lyxigt ut och som om man har satt blomman i en föredetta parfymflaska? Och för att binda ihop det hela lite mer så valde jag en söt men också lite lyxig riktig parfymflaska till, den hittar ni /HÄR/. 
 
Tack för att ni läste! 
 
Glöm inte att gilla eller kommentera här nere om ni tyckte om inlägget! ♥
#1 - Matilda

Super fint!!

Svar: Tack så mycket :)
Jessica Zederfeldt

#2 - ISA

men gud så fint då! tycker också det är fint att ställa ihop sådär på en liten bricka så det nästan blir som en prydnad! älskar fö voluspa ljusen <3

Svar: Taack snälla du! <3 Ja visst är det, har det både på vardagsrumsbordet och köket med haha :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så fint litet stilleben :)

Svar: Tack snälla :) Jag blev faktiskt väldigt nöjd :)
Jessica Zederfeldt