Jessica Zederfeldt

KALENDER V. 2
God morgon!
Vi kickar igång den här veckan och denna morgon med en update på vad som sker i veckan. Blir en riktig blandning av allt möjligt vilket känns härligt. Jag är verkligen redo att dra igång 2017. Nu kör vi!
 
- Måndag
Egentligen inte så mycket mer än jobb mellan 16.30 och 14, 15 ungefär. Sen åker jag och handlar lite mat och saker som behövs till Leia. För sen på kvällen åker jag över till mina föräldrar och lämnar av henne där så att mamma kan vara kattvakt medan vi åker bort. Sen åker jag hem och skriver på min uppgift som ska in i slutet på veckan. 
 
- Tisdag och Onsdag
Då ska vi äntligen få njuta till max. Båda dagarna är vi lediga. Vi har bokat in en hotellnatt, Stand Up med Johan Glans och middag. Riktigt riktigt mysigt och välbehövligt. Jag tänker fixa mig upp till tänderna, drinka massor av goda drinkar och beställa roomservice! Helt klart! 
 
 
- Torsdag
Jobb mellan 8 -17 om jag minns rätt, (hittar inte schemat just nu) och sen träffar vi Lisa och Kasper på kvällen, vi ska käka middag och boka resa tillsammans. Sååå mysigt!
 
- Fredag
Består också av jobb på dagen och sen ska jag hem och göra klart mina studier, uppgiften ska in på Söndag och jag tycker det är skönt att ha den gjord och klar i tid så att jag kan skicka in den. Tyvärr brukar det alltid bli i sista minuten i alla fall, men det är ju bra att ha en målsättning i alla fall!
 
- Lördag och Söndag
Jag har ansökt om ledigt från mitt extra jobb för att åka och fira Tobias morfar i Norge under helgen. Men än så länge har jag inte fått klartecken... så vi får se hur det blir. Annars är det dagspass på Cirkel K som gäller mellan 8 och 15.
 

Ja så ser veckan ut, som sagt, lite blandat. Men ska försöka hinna med en promenad och en del vila också mellan allt små fixa jag kommer att pula med hemma. Som sagt, jag känner mig redo för veckan!
 
Tack för att ni läste, hoppas ni får en grym start på veckan! ♥
 
Glöm inte att gilla och kommentera om ni tyckte om upplägget av min veckoplanering! ♥