Jessica Zederfeldt

Lite vårkänsla
Hej på er! Hoppas ni mår bra!
Det fortsätter snöa här, och jag som var inställd på att våren skulle komma snart, även fast jag vet att det är Januari... Men nej, jag får kriga med kylan ett tag till, precis som ni. Det är verkligen superfint när snön får ligga kvar, men jag föredrar helt klart värmen ändå. Så försöker lura mig själv lite inomhus i alla fall med tulpaner. Känns lite mer vårigt då!
 
Blir en rätt skön och lugn Lördag den här veckan. Vi åker över till mina föräldrar om en stund och äter lunch. Min pappa fyllde år i veckan så vi ska passa på att fira honom och där efter snor jag med mig min mamma hem som ska köra ett lass med skärp och kartonger till återvinningen. Skönt att få rensa bort sånna stora saker nu också, deras bil är rätt mycket större en våran lilla pluttbil, så det blir helt enkelt smidigare om jag får hjälp av henne. Och sen gör jag ett till ryck i klädkammaren. ÅH VAD BRA DET BLIR DÄR INNE! Börjar ruttna ganska mycket på att man får gå som i en labyrint över allt här hemma nu. Så det ska bli så skönt att få undan allt i förvaringslådorna. Snart, snart, snart ska även ni få se resultatet! Men jag vill bli helt klart först.
 
Tack för att ni läste! Och hoppas ni får en riktigt mysig Lördag! 
 
Glöm inte att gilla eller kommentar om ni tyckte om inlägget! ♥
#1 - elin stridh

ja, det lutar åt någon form av ombre :D

#2 - Tuva Björnwall

Hoppas din dag blir toppen :D

Svar: Tack :)<3 Hoppas din också blev det! :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Emilia

Jättefin bild! <3

Svar: Tack snälla!! :) <3
Jessica Zederfeldt

#4 - Matilda Berlin

Såå fint! Vill verkligen också ha en sån vas och fylla den med härliga tulpaner =) hoppas du får en fortsatt fin söndag! Kram <3

Svar: Åh ja den är så fin tycker jag med :D den finns på Mio på extrapris nu tror jag :) kram<3
Jessica Zederfeldt