Jessica Zederfeldt

NÄR DET INTE GÅR SOM MAN TÄNKT SIG

God morgon! 
Jag hade tänkt min Fredag som en dag jag skulle sluta tidigt på jobbet, med massor av energi och kvalitéts tid med Tobias på kvällen. Men inte då, nä för igår började jag må illa på förmiddagen och mådde bara sämre under dagen fram tills jag slutade kl 17. Jag hann inte mer än hem och det visade sig att jag blivit magsjuk... kul! Men det positiva är att det känns redan mycket bättre, även om jag är helt slut i kroppen. Så givetvis är jag hemma från jobbet idag istället och ska ta det riktigt lugnt.


Bilden är lånad från min Pinterest anslagstavla

Det blev inte alls som vi hade planerat kvällen igår. Vi hade bjudit över min  svärmor på middag med exakt allt det här goda, men jag hann ju inte mer än hem och sen var det kört för mig så det blev inte alls en lika mysig och trevlig kväll som vi tänkt oss. Vi får se till att ta igen det någon dag nästa vecka. Hoppas hur som helst att ni hade en riktigt superbra Torsdag och får en minst lika bra Fredag, jag ska vila och samla kraft inför helgen nu. 

Tack för att ni läste inlägget 
Gilla och kommentera gärna om ni tyckte om inlägget ♥
#1 - MartinaOlsson

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med Viphuset, som är en hemsida där du främst hittar heminredning, men även en del smycken och kläder. Det du kan vinna i tävlingen är en valfri vara ur deras sortiment till ett värde av max 600kr! :) Om du är intresserad kan du klicka på länken nedan för att vara med och tävla!
https://martinaolsson.myshowroom.se/64984/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-viphuset/

#2 - trisiaa

Åh så härligt bild! :D

Svar: Jaaa håller helt med! Ser så gott ut! :D
Jessica Zederfeldt

#3 - Josefine

Så gott med vofflor! Älskar det :)

#4 - ISA

åh nej, det där är inte kul. När det ändras åt det SÄMRE hållet. Men försök ha en mysig, återhämtningshelg. Make the best of it liksom <3

Svar: Nej precis håller helt med! Men jag försöker göra som du säger, bara vila och kolla på film och sova :) Tack snälla :)<3
Jessica Zederfeldt

#5 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men usch då, krya på dig fina du!

Svar: Ja verkligen! Tack snälla :)<3
Jessica Zederfeldt