Jessica Zederfeldt

OFF TO GREECE

Hej på er! Hoppad ni mår bra, det gör jag tack!
Några dagar sen nu, men hamnade åter igen i en liten svacka med så mycket att göra och mycket annat att tänka på så jag har inte tagit mig tid tyvärr. Hur som helst, en liten uppdatering då på hur allt gått, jag har faktiskt nu innan helgen sagt upp mig från mitt extra jobb, och OJ så skönt det känns! Vilket bra beslut det blev. Visst extrapengar är helt fantastiskt men jag har märkt att helgerna och röda dagar har på något sätt blivit heliga för mig. Plus att jag har ju mitt "första hands" -extrajobb på förskolan i veckorna och det får faktiskt räcka! 

Men som utlovat, bilderna på hotellet. Jag och Tobias bokade ju våran Greklandresa med Lisa och Kasper i veckan vilket också känns helt magsikt!
10 helt ljuvliga dagar här i Grekland på ön Kreta. Vi åker till Rethymnon, någon som har varit där och som har bra tips?! ♥ Tyckte vi lyckades få ett riktigt pangpris med både flyg och hotell inkl frukost. Jag kommer inte alls ha några problem att njuta här i 10 dagar med några av dom bästa jag vet! Vi har försökt locka med ett till kompispar men vi får se om de nappar på det, allt handlar ju om att man ska få ledigt med jobb och så ska ju såklart ekonomin klaffa. Men vi alla hoppas på att vi får med oss dom två gullisarna också! Jag är redan supersugen på att kika runt på nya bikinis och badräckter, strandfiltar, kläder, väskor, strandfilt, ja you name it. Men jag ska vänta tills sommaren börjar närma sig istället. Men just nu vill jag bara åka nu på en gång! 


Tack för att ni läste!
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg! ♥