Jessica Zederfeldt

SAKNAR MITT LÅNGA HÅR
 
Jag gjorde ju, som en del av er vet, hårförlängning i somras och vart såå himla nöjd med resultatet då. Det kostar en hel del, det kan jag skriva under på. Och utöver just hårförlängningen tillkommer ju supermycket hårprodukter som kostar en del. Men och andra sidan har jag aldrig varit så nöjd med mitt hår som jag var då. Både i längd och kvalité.
 
Nu när jag tog ut löshåret för ungefär 2 månader sedan har jag inte brytt mig om att köpa mer av det dyrare hårprodukterna utan kör på mitt gamla vanliga... vilket jag egentligen inte borde. Hade det inte vart för att det är minst 5 andra dyra saker jag vill spara ihop till eller vart student så hade jag definitivt fortsatt med hårförlängning. Men det är ju multum med pengar att lägga varannan månad. Jag saknar verkligen håret extremt mycket, men det handlar väl helt enkelt vad man prioriterar ekonomiskt.
 
Tack för att ni läste! Har ni någon gång gjort hårförlängning eller har ni det nu? ♡
 
Glöm inte att gilla och kommentera inlägget! Vore så glad för många hjärtan på inläggen ♡