Jessica Zederfeldt

SNITTBLOMMOR EN SÖNDAG
Hej på er! 
Man märker verkligen skillnad på i vilka program man redigerar bilder i och hur man sparar dem, jag är verkligen inget proffs men ändå ser jag en stor skillnad på hur kvalitén blir av att snabbredigering i instagrams app och exempelvis Ps, kanske inte så konstigt i och för sig, men hur som helst. Ibland hinner inte jag, som behöver lägga rätt mycket tid på att lista ut hur man redigerar bilder på ett snyggt sätt... idag blev en sån morgon. För om ca en halv timme ska jag fixa det sista inför ett par presenter som jag ska ha med mig till min svåger idag. Tobias får stanna hemma idag med och äta penicillin mot sin halsfluss och jag försöker fly hemmet under dagen för att inte bli smittad. Sjukdomarna här hemma måste ge sig nu... vi vill komma i fas!
Men visst är det härligt med snittblommor hemma? Jag tycker det är så fint och försöker uppdatera vasen så fort det de andra blommorna inte orkar med längre! Ibland funkar riktigt bra kavlité på mina tygliljor också bra, om ekonomin blir tajt en månad. En riktigt bra investering det där i lite finare tygblommor faktiskt, har fått många frågor om mina liljor och om dom är äkta. Ett stort plus hos en student helt enkelt. Fast nu måste jag verkligen fixa mig det sista innan jag behöver åka iväg. Hoppas ni får en riktigt skön och härlig Söndag! ♥
 
Tack för att ni läste fina ni! 
Glöm inte att gilla och kommentera om ni tyckte om inlägget ♥