Jessica Zederfeldt

IDAG FICK VI TRÄFFA HENNE ♡

Hej hörrni!

Precis som rubriken avslöjar fick vi ÄNTLIGEN träffa den lilla ljuvliga prinsessan idag! Stunden var helt magisk som ni kanske förstår. Hon var så himla liten och fin. Självklart kunde jag och Tobias inte låta bli att komma med små presenter så det blev en hel box med bodys, filt, gose-snutte, ett par solglasögon (till dom kommande solresorna tillsammas) och en mjuk liten mössa med små öron på. Vi köpte storlek 50, det minsta som gick att få tag på i butiken då, och till och med det är alldeles förstort. Förstår ni då hur liten och söt hon är?! Det går ju liksom inte att sluta handla bebiskläder, allt är ju så smått och gulligt. Det blev både vitt, grönt, rosa och blått. Jämlikhet, fight for it! Men oj oj oj, vad vi längar tills hela familjen får komma hem nu. Jag och Tobias åker och köper en spjälsäng imorgon som vi hittat på en säljsida för mindre än halvapriset, en superfin från Ikea. Tanken är att vi kan ha den i första hand när lilla Wilma kommer och sover över, men sen är det superbra att ha för framtida behov om ni förstår hur jag menar... hehe. Dock inget som är aktuellt just nu! Men vi kände båda två att det ändå var ett riktigt bra kap just nu. 

 
Naglarna just nu då, jag har kommit in i en period där jag gillar korta och clean:a naglar. Så denna gången fick det bli ljus grå gellack och förstärkning på mina egna naglar. Riktigt skönt att inte ha så långa klor. Tror jag kommer köra på det här ett bra tag nu men byta lacket med jämla mellan rum. Resten av kvällen ska jag se till att fixa lite hemma, beställa hem kort jag tagit med kameran så jag börja sätt in allt i album. Och sen landar vi med middagen framför en film i soffan. Vilken jäkla Lördag vi haft! 
 
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg!
Tack för att ni läste 
#1 - Leia

Imorgon får jag träffa lilla prinsessan💝💝

Svar: Ja det får du!! Det är du värld så mycket! <3 <3
Jessica Zederfeldt