Jessica Zederfeldt

Mitt första syprojekt- Babynest

God morgon!
Vilken Lördag jag har just nu, solen strålar in genom köksfönstren och jag sitter och äter klart min frukost samtidigt som jag äntligen kan visa er babynestet som jag sydde till min systerdotter! Och så här blev det! TA-DAAA!!



Det är mitt första riktiga syprojekt. Förutom att ha suttit och tagit "symaskins-körkortet" när jag gick i klass 3 i lågstadiet och prövat på lite olika saker att sy i högstadiet på syslöjden för drygt 10 år sedan, så är jag helt kass på att sy och jag har inget tålamod heller. Och för att ha dom förutsättningarna måste jag ändå säga att jag är en smula imponerad av mig själv att jag lyckats få ihop det här babynestet helt på egen hand! Det tog faktiskt bara två dagar och jag behövde inte göra om eller sprätta upp någon söm en enda gång. Så ni kanske förstår att jag är lite chockad över att det gick så bra som det gick. Och nu har jag verkligen fått mersmak! Så jag ska åka och köpa mer tyg nu på förmiddagen, det blev aldrig av igår. 
 
Gilla och kommentera gärna för fler inlägg
Tack för att ni läste ♥
#1 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Så fint

Svar: Taaack snälla du! vad glad jag blir :)<3
Jessica Zederfeldt