Jessica Zederfeldt

NY ANSTÄLLNING OCH BUBBEL

Hej på er!
Ja som ni precis läste i rubriken så har jag fått en ny anställning på en annan förskola, men heltidstjänst. Och det kommer passa mig hur bra som helst eftersom att jag studerar på distans. Jag vet att tanken är att man ska sitta 8 timmar om dagen med sina studier eftersom att jag studerar på heltid. Men det har jag inte gjort sedan jag började för ett år sedan och har fått fina betyg ändå. Så vill man så går det! OCH JAG VILL! Jag trivdes enormt bra på min förra arbetsplats men den nya anställningen hade många fördelar. Dels får jag 5 minuter till jobbet med cykeln, underbart! Jag får jobb på heltid och ingå i ett arbetslag mer på riktigt. Jag känner att jag kommer att utvecklas enormt, så jag kunde helt inte tacka nej. Nya anställningen börjar på MÅNDAG! 


Så sista arbetsdagen på förra arbetsplatsen var förra veckan och då fick jag en stor flaska mousserande vin, den gjorde sig riktigt bra i vår egna variant av barbord från Ikea. För er som är nyfikna på vad jag använt som barbord så är det Ikeas pedistal som det egentligen ska stå gröna växter på. Men jag tyckte detta passade riktigt bra hemma hos oss, och funderar på att dricka upp champangen som står där under och lägga dit lite böcker och ställa dit en lerkruka med en grön växt i istället, vad tror ni om det?!
 
Tack för att ni läste ♥
#1 - Lillemmish- mode - inspo

Ha en fin torsdag kväll

Svar: Tack så mycket! Hoppas du får en skön Fredag och en lika bra helg :)
Jessica Zederfeldt